اینجا می توانید با یکی از مفید ترین شبکه های اجتماعی برای مادران و کودکان آشنا شوید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شبکه اجتماعی نی نی فیس ساختاری به مانند تمامی شبکه های اجتماعی دنیا دارد اما با تغییراتی که جامعه خاصی را شامل می شود و با دادن خدماتی خاص به کاربران مختص به خود می تواند نقش آفرینی کند.
این شبکه اجتماعی به 13 سال زندگی یک کودک از زمان شکل گیری جنین تا 12 سالگی وی اختصاص خواهد دارد که می تواندیکی ازانگشت شمارترین سایتهای دنیاباشد که باهدف خدمت رسانی به این طیف ازکاربران به این موضوع روی آورده است.


ارتباط والدین کودکان با یکدیگر و تبادل تجربیات گرانبهای خود درطول مدت رشد و تربیت آنها با استفاده ازشبکه اجتماعی نی نی فیس که رویکردی کاربرمحوروالبته هوشمند دارد می تواندهدفمند ومثمرثمرباشد. 
شبکه اجتماعی نی نی فیس با بهره گیری ازهیات تحریریه متخصص در زمینه های پزشکی،تغذیه،روانشناسی و ... همه روزه محتوی ارزشمندی رابرای والدین و مادران بارداربه صورت کاملا هوشمند ارایه می دهد. به عنوان مثال محتوایی که برای یک مادرباکودک 2 ساله ارسال میشود باکاربردیگری باکودک 3 ساله کاملامتغییراست .
راه اندازی این پایگاه اینترنتی با هدف ایجاد بستری مناسب برای آشنا کردن کودکان با فضای مجازی ، اطلاع رسانی صحیح و ارتباط والدین با یکدیگر در جهت تبادل تجربیات دوران بارداری و تربیتی کودکان بوده است.
در طراحی نی نی فیس دقت بسیاری برای ایجاد جذابیتهای بصری استفاده از اینترنت برای خانواده ها بر مبنای اصول فرهنگی کشورمان صورت گرفته است.


امروزه بیش از هر زمان دیگری نیاز به ایجاد فضاهایی به منظور فرهنگ سازی و آموزش ورود صحیح به دنیای مجازی احساس می شود و نی نی فیس می تواند یکی از این فضا های امن برای دست یافتن به چنین اهدافی به حساب آید. شبکه مجازی ویژه والدین و کودکان ‘نی نی فیس‘ به نشانی اینترنتی www.niniface.ir ضمن پرداختن به مسائل آموزشی و فرهنگسازی در فضای مجازی نگاهی ویژه به موضوع روانشناسی،پزشکی و تربیتی از دوران بارداری تا نوجوانی خواهد داشت.
این شبکه اجتماعی با بهره گیری از 14 پزشک حاذق در رشته های تخصصی پزشکی،تغذیه،روانشناسی،عفونی و ... همه روزه به کاربران خود اطلاعات روز و مشاوره آنلاین خواهد داد. جریانسازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای مرتبط با کودکان و ایجاد جایگاه سالانه برای ارزیابی محصولات مرتبط با موضوع دوران بارداری ،نوزادی،کودکی و نوجوانی از جمله اهداف انتشار این شبکه اجتماعی خواهد بود.

برچسب ها: نی نی ، فیس ، شبکه اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
Mohamad
۱۶:۱۸ ۱۱ دی ۱۳۹۸
چی بگم
آخرین اخبار